لوگو موشن (آرم استیشن یا لوگو اینترو)یکی از تکنیک های موشن گرافیک است که از طریق آن آرم و نشان یک شرکت یا شخص که از نظر اهمیت در برند سازی به مانند قلب برای بدن است در قالبی از صدا و نماد های گرافیکی به صورت متحرک در می آید .هرچقدر طراحی و جذابیت کار بیش تر باشد؛ مخاطبان حس بهتری داشته و اعتماد بیشتری نسبت به آن برند و تبلیغاتش خواهند داشت.
به اهمیت لوگو موشن یا آرم استیشن در برندسازی و تبلیغات اشاره کردیم که البته بر هیچ کس پوشیده نیست.اما موارد زیر را می توان از مهم ترین دلایل استفاده از آن دانست : ● جلب کردن اعتماد مشتریان ● سر ذوق آمدن مخاطب به دلیل جذاب بودن ● بازدهی مناسب نسبت به سایر روش های تبلیغاتی ● امکان اضافه کردن لوگو اینترو به تمامی تبلیغات ویدیویی ● قابلیت استفاده از آرم استیشن در پلتفرم های گوناگون
از مهمترین و تاثیرگذارترین نوع تبلیغات برای یک برند به حساب میآید و وجود آن ها در برند سازی لازم و ضروری است ، از لوگو موشن می توان در موارد زیر استفاده کرد : ● معرفی و یادآوری برند ● ایجاد ذهنیتی مطلوب برای مخاطب ● استفاده در تبلیغات ویدیوی ● جلب اعتماد هر چه بیشتر مشتری ● استفاده در برند سازی شخصی ● استفاده در کانال ها و بستر های مختلف شبکه های اجتماعی